tisdag, april 5

Sola skin..

Jag testar ny design på bloggen, skriv gärna en kommentar vad ni tycker om den =)

Solen skiner, efter flera dar med grått utomhus steker det i mitt köksfönster igen!
Emilia ska tryckas ner i bärselen om en stund så vi kan promenixa till apoteket.

Inatt sov jag i sex timmar innan Emilia vaknade! Helt underbart.
Igår kväll däremot var hon helt omöjlig, efter en skön dag tillsammans blev hon kinkig och grinig i över 4 timmar. Till slut tog jag på mig bärselen och tog en kvällspromenad med henne.
Det hjälpte lite men mitt huvud kändes sprängt långt efter det =(

Nu är hon hur mysig som helst, tror hon försöker fjäska lite för mamma så hon kommer på god fot med mig igen, hähä. Det räcker med att hon fyrar av ett leende i sin lilla babysitter så kan jag inte låtsas vara arg på henne, den rackaren!

Nåja, nu måste jag lägga fram de roliga nyheterna innan jag spricker!

En f.d. kollega frågade om jag ville följa med henne och se Josh Groban i höst! Hon hade fixat två biljetter i god tid, så jag skyndade mig att köpa den ena. =)
Jag har nog inte fattat det än- att jag verkligen ska dit- men den chocken kommer nog när det närmar sig =)

Det är så roligt att ha något att se fram emot, särskilt något såhär stort.
Då är det lättare att pyssla med sysslorna härhemma, om en timme står jag i tvättstugan men det gör liksom ingenting =)

Jösses vad solen värmer.. nu är kaffet slut också så jag ska starta dagen.

Puss

Inga kommentarer: