söndag, juni 19

Det är lite väl tidigt idag och jag har inte piggnat till än.
Thomas har sovmorgon och Emilia ville upp vid 6 så vad gör man? =)

Försöker äta lite frukost och avrundar nu mitt näst sista uppdrag, vill skicka in det innan midsommar så jag kan slappna av lite under helgen.

Igår fick jag min sovmorgon, vi hade dessutom besök av Linda&Niklas med deras busungar som hade varit på semester i Danmark. De kom fredag kväll och höll oss sällskap igår. Vi gjorde lite utflykter och umgicks tills de fortsatte hemåt på eftermiddagen.

Vi provade duscha Emilia igår kväll, hon har varit lite rädd för strålarna förut. Till dagens babysim ska även bebisarna vara duschade så ja.. vi försöker vänja henne. Det gick i alla fall bra, hon har blivit bra tuff i jämförelse för några veckor sedan.

Fick prognosen för midsommar-vädret igår. Strålande sol i Umeå och norrut, även fint i Gävle. MEN det gäller inte Sundsvall och Övik.
Märklig glugg av regn där i kustmitten där vi ska vara =)

Nu ska jag återgå till mitt plugg, två koppar kaffe börjar göra inverkan på mig nu.

Hej hopp

Inga kommentarer: