söndag, juni 12

Hallå där

26+, det är svalt och skönt idag!

Gubben diskar upp i köket efter söndagsmiddag och vi andra vilar efter babysimmet.
Idag gick det sådär bra som vi hoppats att det framöver kunde göra, hon är dessutom inte alldeles slutkörd i kroppen. Det bubblar en massa prat ur munnen på henne nu, medan jag känner att jag skulle kunna knoppa av lite...

Vi var in till köpcentret i Gränby innan vi simmade, där hittade vi en massa saker till Thomas och jag hade fina gratisgrejer att plocka ut åt Emilia.
Älska gratis, haha!

Måste inflika att vi har en otroligt mysig grupp som vi simmar med- glada, sociala föräldrar som är roliga att umgås med. Trots att det är korta stunder vi hinner surra, så är det uppiggande att hinna höra hur de andra går igenom liknande faser som vi gör =)
Man skulle bo i Uppsala så man kan mötas upp oftare, banne mig.

Ikväll ska jag jogga, jag passade på sent igår också och det var skönt att vara ute när värmen lagt sig. Visserligen är jag astrött, men jag fick en så lång och bra sovmorgon imorse att jag inte borde gnälla över det.
Särskilt eftersom gubben klev upp 4 första gången idag =)

Gubben har ordnat filmer till ikväll och vi ska snart bulla upp oss till Bingolotto. Blir alltid lite vemodig när helgen är slut, men snart hörni- snart är det midsommar!

Hej från oss

Inga kommentarer: