onsdag, juni 15

Ja, idag är det mitt i juni och Emilia blir fyra månader. Att det är mitt i månaden redan vill jag opponera mot, det går för fort!

Emilia sov fint inatt efter ett par nätter av lite obalans. Jag fick 8timmars sömn och känner mig mycket piggare än igår. Jag valde att avstå träningen igår kväll, halsen värker och det känns som något håller på att bryta ut i kroppen.
Thomas kände som mig, så vi åkte istället till Boländerna och kollade upp saker åt Emilia som det är dags att införskaffa.
En stol till köket hittade vi och vi har även rekat en bilbarnstol som kommer behövas rätt snart.
Om hon fortsätter växa i den takt hon gör, vill säga! =)

Nåja, vi lyckades hålla i plånboken och kom hem utan att ha handlat hem hela affären. Nu vet vi vad vi ska köpa framöver i alla fall -och jag fick lite välbehövt miljöombyte.
Vi avrundade kvällen med en bra film, god mat och tidig nattning för alla tre.
Mycket bra!


mamma var trött, Emilia fick köra...

Idag ska jag plugga och hålla mig inomhus med jäntan. Det är blä-väder, så vi underhåller oss här hemma idag.

Trevlig onsdag och håll er friska!

Inga kommentarer: