onsdag, augusti 3

Bloggen blir lite nedprioriterad dessa veckor, jag hoppar mellan jobb och hem och passar på att njuta av solen när den faktiskt finns här!

Idag var det kanonvarmt, vi tjejer fick ta en tidig promenad för att promenaden i sig skulle vara genomförbar. Jag passade på att hämta lite kläder jag köpt till Emilia från Blocket och oj vad kläder människan hade skickat till mig!
En skokartong totalt proppad med klänningar, byxor, tröjor och strumpor nedklämda i hörnen. Hon som skickade hade råkat tappa bort de kläder jag egentligen skulle ha, så hon ville väl kompensera på något sätt, haha!

Jag blev väldigt nöjd, jättefina kläder i bättre storlekar har Emilia numera och om någon dag ramlar det in lite fler klädpaket från Tradera. Dags att rensa bort allt gammalt i garderoben =)

Idag var det personalmöte, ny bc ska in och det är väldigt spännande! Roligt att få surra med alla som jobbar där, det är sällan man hinner prata om annat än rutinerna.. Jobbet i sig rullar på, min separationsångest från Emilia blir dock inte mildare... jag saknar henne mer och mer för varje gång jag är där!

Jag jobbar tre pass den här veckan, ska hinna avsluta ett uppdrag, träna inför min muntliga examination på två kurser, sy klänningen och typ... sova?

Det är onsdag redan!


Ja, jag knatar till sängs och låter det lösa sig av sig självt. Jag har fortfarande inte varit ut och dansat något än och känner mig lagom rastlös av att se samma miljöer. Flustret?..

Hej och natti

Inga kommentarer: