måndag, augusti 1

Beroende?

Jag fick en briljant idé igår morse vid frukostbordet. Mitt lösen in till datorn var för krångligt och långt, så jag passade på att lite snabbt byta det, stänga av datorn och börja min dag. Senare på kvällen har jag totalt glömt bort vad det var jag bytte till.
Jag har vridit och vänt på ord, kombinationer av ord, felstavade varianter av ord.
Blankt.

Thomas lyckades efter lite ansträngning hacka sig in på min dator ikväll, ett och ett halvt dygn efter min egen blockad.
Jag inser mitt i detta att jag skulle behöva en detox från mitt datoranvändande. Ungefär samma detox som jag kunde behöva från snuset, då jag hade förlagt den tidigare idag.
Jakten var igång!

Jag börjar nog bli lite knäpp, instängd kan nog också passa in. =)

Det är släktträff denna helg och vi kan inte vara där.. jag jobbar söndag och Thomas jobbar ju jämt, hehe.
Längtar istället till dopet, bara några veckor kvar nu! Anmälningarna börjar droppa in och det ska bli så kul att få samla vänner med familjen.

Angående bröllopet som vi var på i helgen.. åh. Det var så fint!
Två solister sjöng Josh Groban och Céline Dion, vackra kläder, fina tal... godaste tårtan jag ätit på åratal, roliga gäster, brudparet passar perfekt med varandra och jag fick träffa gamla goa bekanta.
Enda tråkiga var att vi lämnade kvällen tidigt för att hämta Emilia hos barnvakten. Jag hade stannat hela natten om jag kunnat!

Den här veckan är rätt hektisk och nästa... då börjar babysimmet igen! Tjoho!

Men nu är jag trött och ska runda av lite här..

hejhej från en glömsk tjej

Inga kommentarer: