tisdag, augusti 9

Done

Sista uppdraget inlämnat! Det tog en stund att tala in mitt 3-minuters reportage (som blev ett rossligt 4,5 min reportage) då min inspelare inte ville spara mina hemska försök.
Så nu kan jag två sidor utantill innehållande USAs lagar, historia och uppbyggnad.
Snark.

Imorgon ska jag ha en muntlig examination om filosofi, som jag säkert nämnt här i bloggen ett antal gånger redan och som jag inte förstår hur jag ska få ihop.
Hur ska man klara av livets alla frågor på en knapp timme, det går knappt att bena upp alla olika filosofers sätt att tänka och utöver det ska jag lägga fram mina egna tankar.
Min hjärna kommer koka över...

Men nu är det nog bara lite nerver som talar, jag är väldigt övertrött och då går tankarna på högvarv.

Så jag tackar för mig och säger natti, kram till alla go´ingar därute!

Inga kommentarer: