söndag, augusti 14

Eldfest

Jäntan ligger i sängen och lyssnar på vaggvisor, karln har gjort sig klar för natten och jag sitter och rättar bingolotterna =)

Helgen är till slut över och jag tycker för en gångs skull inte att den gått för fort.
Grabbarna som sovit över hos oss drog efter lunch och vi är nöjda med allt pådrag och vädret som varit!
Eldfesten visade sig vara ett roligt spektakel, det tyckte både grabbarna och jag, efter att ha varit där och trampat med lilla Emilia.
Det passar alla, vilket är svårt för en bya-festival att göra antar jag.

Här är lite bilder;





man blir trött av allt oljud!


Sanna Nielsen tillsammans med ett skrämt rådjur till vänster och en oberörd Emilia

Vi tog bilder på showen och fyrverkerierna också, men det blev mest en massa sudd.
Imorgon börjar allvaret igen, jag tar mig ner till jobbet och ska försöka roffa lite fler arbetstider och utöver det är det Operation Dopklänning som gäller hela veckan!

Inga kommentarer: