torsdag, augusti 18

Vi myser i soffan med lite öl och svensk film. Thomas blev taggad då han får se sina Falk-filmer som han gillar så mycket =)

Emilia och jag drog ut för lite picknick i parken idag, solen sken och det var kvavt ute.
Anledningen till kvavheten visade sig vara pga att vi var omringade av åskmoln, med en rund molnfri fläck runt Österby. Vi hann ner på byn för lite dagshandling inann vi fick fly hemöver igen för att komma undan hällregnet.
Kul liv. Kul dag!

Jag har iaf hunnit pula lite med mer klänningen, Emilia grejar runt med sitt och är så nöjd bara hon ser att jag håller mig i närheten och svarar på hennes garv.

I helgen blir det jobb och imorgon ska jag vara så effektiv jag bara kan då jag har en viss deadline att passa =) har inte ens öppnat fysikböckerna, men jösses.. fattar knappt hälften av alla formler och satser som står däri. Jag har en månad på mig att klara varje uppdrag, så det kan i värsta fall göra att jag drar på att slutföra..

Vann den här fina väggdekoren på Tradera igår;




Den kommer passa fint i vårt vardagsrum =)

Nu måste jag fortsätta se filmen, Thomas tjatar att det är spännande...

Morsning!

Inga kommentarer: