torsdag, september 22

Idag har vi hållit igång rätt bra igen. Jag och Emilia fick chans att medverka i ett extrasim där nya instruktörer ska trimmas in i simskolan. Det var bra uppslutning och mysiga grupper, önskar nästan att vår grupp var sådär trevlig som alla föräldrarna var!

Vi fick leka med en jättegullig praktikant som drog runt Emilia i bassängen och plaskade. Det var kul tills hon råkade doppa Emilia baklänges så hon fick en kallsup. Då gillade hon inte tjejen längre- haha!

Vi var in till en bilhandlare på vägen hem, det är dags att börja bestämma sig därute i djungeln. Jösses, det är roligt att kolla på alla bilar men när vi sitter hemma och ska bestämma oss så blir allt en gröt. Vi är aldrig riktigt nöjda, aldrig riktigt säker.
Skönt är det dock att jag och Thomas är hyfsat ense när vi är osäkra över detaljer.

Imorgon hörni.
Imorgon gäller det.

Jag orkar fasen inte skjutsa ner Thomas till jobbet imorgon för att kunna åka ner igen på eftermiddagen (som jag gjorde idag) för det tar på krafterna att inte sova sina timmar.
Därför ska jag åka buss+tåg med Emilia för första gången, det kan bli intressant. Upptåget är smidigt och min gamle pendlarvän, vi får se imorgon om Emilia håller med.
I Uppsala möter vi upp pappsen för att babysimma och efter det drar jag och sällskapet till Globen!

Dags för konsert och få uppleva min idol live, kommer bli sjukt kul!! Något jag kommer tjata om en lång period efteråt, bör jag förvarna de i min närhet om =)

Näe, nu somnar jag snart vid tangenterna. Idag är jag vek. Imorgon däremot ska jag leva som en kung =)

Natti

Inga kommentarer: