söndag, september 18

Nu har vi spelat lite Bingolotto och nattat en övertrött dotter som somnade redan kl 20 idag! Helt färdig knoppade hon av i soffan och sov hela vägen ner i sängen.

Jag har haft jobbhelg och kommit hem till en härlig och mysig familj båda dagarna. De har lekt, busat och softat ihop -och det märks att Emilia är fäst vid sin pappa då hon följer honom med blicken vart han än går och gärna muttrar lite när han försvinner för stunden =)

Helgen har gått fort, men jag fattar inte varför man inte går till sängs i tid när man har möjlighet till det??
Som sagt, Emilia sover alltid i god tid och om vi kollar film så gör vi alltid det tidigt på kvällen. Wordfeud i all ära, men det är banne mig svårt att varva ner om kvällarna.

Jag har hoppat bloggen i några dagar så nu har jag glömt bort vad som hänt på sistone =)

Imorgon blir det mer jobb och en veckas ledighet på det. Sköööönt med lite sovmorgon tycker jag efter två ynka jobb-morgnar =)

Slänger in lite färska bilder på min bättre kopia innan jag säger tack och godnatt för denna vecka.



Inga kommentarer: