torsdag, september 29

Tvättstugan är igång och sex maskiner ska jag hinna göra innan 14 =)
Emilia är på toppenhumör idag, kan ha att göra med att hon slocknade direkt 21 igår och sovit ostört fram till 7. Härligt för henne!

Jag brukar alltid hänga ut alla sängkläder på uteplatsen på morgonen så de får vädra av sig, det blir en otroligt mycket fräschare känsla när man ska sova sen. Sovrummet i sig blir mycket mysigare efter att ha luftats igenom, finns inget värre än instängda rum!
På sommaren är allting öppet oavsett, men nu märker jag att ju kallare det blir desto mer instängt kan det kännas.
Märkte att det är riktigt varmt idag också, vi tjejer ska kräla lite i gräset sen är planen =)

Jag överraskade Thomas med biljetter till Raw Comedy Club till ikväll. Han åker direkt efter jobbet med sällskap och får förhoppningsvis en rolig kväll med lite ombyte.
Han behöver det efter att ha jobbat och stått i så mycket på sistone!

Nu ska jag lyfta röven ur soffan och fortsätta med mitt donande. Har väldigt mycket energi idag, såna dagar gillas!

Trevlig torsdag!

Inga kommentarer: