tisdag, september 20

Vi har en dag hemma ihop, jag och lillan. Den har spenderats en hel del utomhus, jag har letar saker i naturen och Emilia har glott på allt och alla i sin vagn.
Frisk luft gör en på så bra humör!

Nu är jag helt slut i kroppen, sitter och går igenom fina studio-bilder på Emilia som kom med posten idag. Det betyder att vi äntligen kan skicka iväg tackkorten från dopet! Cirka en månad senare =)

Veckan är full av saker, som vanligt. Ska dessutom träffa föräldragruppen imorgon förmiddag, asjobbigt att de bokar tider när Emilia och jag brukar ta vår tupplur.

Pappa får komma hem med god mat idag, ingen av oss tjejer har orkat laga något för vi har fullt upp hela tiden. Emilia med att sova som hon gör just nu och jag har även på Grey´s i bakgrunden. Den bästa säsongen visas på tv nu och jag älskar verkligen serien.
Höjden av lathet =)

Hej på er

Inga kommentarer: