onsdag, oktober 26

Nu sitter jag med en toning i håret och hoppas med den bli lite mer höstfräsch. Toningen har stått och väntat på mig i över en vecka nu och ikväll kände jag att jag hade ork+tid att ge mig själv lite tid.

Om jag hinner ska jag in till frissan på fredag och boka en tid för klippning.
Igår kväll låg jag och funderade på om det inte var lika bra att kapa av mig alltihop, är så less på hår som bara hänger håglöst utan att ha en frisyr.
Idag velar jag lite mer.. men äh. Ingen mening att sitta och spekulera, det blir som det blir!

Idag kom Thomas hem lite tidigare från jobbet för att vila upp sig, sjuk som han är =(
Han tog med lite kvällssnask och vi såg en bra film tillsammans alla tre- en film som jag velat se länge; "Crazy, Stupid, Love"
Åh, så bra den var =)

Emilia vill helst vara nära, nära oss nuförtiden och hon satt snällt bredvid oss i soffan och åt kex. Huvva, så söt och lillgammal hon är.
För nog är det lillgammalt när hon bara 8månader sitter upp själv i soffan med sin vattenflaska och smaskar på egna kex =)


Tydligen kan jag inte skilja på månaderna längre, jag hade planerat att besöka en marknad imorgon som visade sig vara den 27 november. Första advent med andra ord.
Jag får hitta något annat roligt resmål för mig och Emilia, för ut ska vi! =)

Näe, dags att skölja ur min röra på huvudet och sedan blir det kvällsté.


Tack och hej

Inga kommentarer: