onsdag, oktober 26

Övertrött, jag?

Jag ska försöka sova och passa på att vara helt ledig från skola, jobb, sambo (haha) imorgon efter några hektiska dagar.

Ikväll var jag ner till Uppsala på klubbkväll, hela Forumgallerian höll öppet till 22 för en kundklubbkväll och mingel. Det var vin, choklad, Eric Amarillo, sänkta priser i alla butiker och väldigt trevlig stämning.
Bland annat hittade jag en plånboksväska (äh, vet inte vad de heter, kuvertväska säger vi) som jag är helt KÄR i. Jag har suttit och pillat med den nu sen jag kom hem, luktat, dragit i dragkedjan och sorterat alla mina kort mentalt i den.
Men jag höll i mig rätt hårt utöver det; köpte bara té, örhängen och benvärmare.
Det fanns massor att frossa i och jag kunde lätt gått överstyr Egentligen =)

Jag har äntligen hittat ett par skor också! Sköna stövlar blev det, snygga stövlar! Må jag vara rädd om dem och att inga katter kissar ner dem som de gjorde blev förra året...

Nu sitter jag mest och väntar på att gå ner i varv efter körningen hem- för att inte somna framföra ratten lyssnade jag på min kära gamla Moulin Rouge-skiva och gastade för full hals hela vägen hem.

Thomas är sjuk och behöver lite omtanke nu, så jag tackar för mig och säger natti

Inga kommentarer: