fredag, november 11

..

Jag är hemma från några timmars snurrande nere i Uppsala. Vi avslutade med att babysimma innan vi for hem och nu är jag helt färdig.
Bestämde mig i sista stund att ge det ett försök, Emilia verkade piggare och lektionerna är verkligen supernyttiga.

Vi hade en rolig lektion idag, gumman testade flytväst som hon fick guppa runt med. I övrigt simmar hon som en groda hoppar, bokstavligt talat. Hon guppar och hoppar, skvätter ner alla i närheten och låter som en vilde. Kul att hon börjar släppa loss lite!

I helgen är det jobb, barnkalas och Fars Dag. Jag ska försöka hinna med allt och samtidigt sova ikapp mig lite. Ikväll kommer gubben hem också, saknar alltid honom när han reser och sover borta.

Men nu är gumman lagd och jag ska förbereda mig för morgondagen.

Kram och trevlig helg

Inga kommentarer: