måndag, november 14

En stor kopp kaffe med mjölk blir min start idag. Den lindrar halsen och väcker mig sakta, jag känner mig rätt sliten efter jobb och annat som varit i helgen.
Thomas väckte mig dessutom inatt när han slog tån i elementet, jag blev livrädd!
Stackarn skulle kliva upp och hämta lite vatten bara och blir utskälld av mig, haha!

Jobbet har gått fort i helgen, igår fortsatte jag och Emilia till Gimo på kvällen för att gratta två fina tjejer. Vi missade barnkalaset men fick fikastund med tårta och lek ändå =)

Thomas blev lite firad av Emilia igår, det var hans första Fars Dag och typiskt nog jobbade vi båda i omgångar.

Vi ska försöka hinna med ett bvc-besök idag, sedan är det personalmöte på jobbet ikväll. Spännande!

Ja, veckan i sig är proppad med grejer att hinna med och jag ska börja med att lägga upp lite möbler till försäljning. Snart är det dags att förbereda flytten =)

Hej och trevlig måndag

Inga kommentarer: