onsdag, november 16

Hej!

Vi är hemma efter att ha lekt loss på kyrkis i några timmar. Fikastunden blev en aning lugnare idag än sist vi var där, nu var vi cirka -18 ungar än sist.
Bara bebisar idag också, åh så snälla och icke-våldsamma de var =)


Nu fortsätter vi röja härhemma, det blir ingen tripp ner till Uppsala men imorgon ska vi passa på att fixa några ärenden. Lönen kom igår så mina räkningar är gjorda och ordnade, jag har ännu inte vant mig vid att göra sånt mitt i månaden =)

Jag håller på att färdigställa några annonser på Blocket, vi ska krympa vårt boende lite då vi ska flytta till en 3a. Just nu bor vi en välfylld 4a och det blir bara jobbigt att dra en massa grejer sen.

Emilia firade pappa sin i söndags på Fars Dag;




Klockan är redan 13 och jag ska ordna lunch åt oss brudar.
På fredag åker Thomas och jag Eckerölinjen och sover borta till lördag. Ska bli så trevligt att komma bort en stund, Emilias farmor och karl kommer ner och är barnvakt åt oss =)

Men nu är vi hungriga, så hejhej!

Inga kommentarer: