tisdag, maj 15

Dagen kom med lön till mamma och läkarkontroll för Emilia.




 Det var längesen jag skrev siffror på henne här i bloggen (och det är kul för mig att läsa senare) så here it comes;

 Längd: 82cm

 Vikt: 10,998 kg

 Vi behöver få upp hennes vikt, hennes viktkurva har gått rakt neråt och det troligtvis efter mycket sjukdomar på sistone- och hennes eviga energi som tömmer ut de(t) mesta.

 Nu sitter jag och svalnar litegrand, det blev ÄNTLIGEN en löprunda runt kvarteret efter några veckor av krasslighet.
Hur skönt som helst var det.

 VårRuset är om lite drygt två veckor och jag har väldigt mycket att ta igen. Jag får vara glad om jag kommer runt, men med vilja kommer man långt.

 Jag mötte upp min springkompis på stan efter läkarkontrollen för en lunch. Hittade även lite såpbubblor och hela sommarmodet ute i butikerna.
Inga kläder kommer köpas in förrän jag kommer i mina gamla kläder och det har jag sagt sedan förra sommaren nu.
Med undantag för en kjol tror jag att jag hållit det löftet bra, tråkigt nog.
Men regler är regler!

 Nu ska jag in i duschen och sedan somna hårt med en bok i ansiktet.

 Tack för mig och onsdag- snart ses vi!

Inga kommentarer: