torsdag, juli 19

Häxan SurTant

Det har jag varit  idag, från topp till tå.
Tar på krafterna att vara en sån suris och jag gillar inte mig själv såna gånger, har noll självkontroll.

Men från och med ikväll och framåt kommer det att släppa och bara tanken på det känns jättebra.
Jag spenderade 6,5 timmar utomhus och höll tankarna på annat håll, först jag och Emilia ute på äventyr och senare med sällskap.
Det fanns en massa fint ute på stan och vi tjejer plöjde affärerna och drack iskaffe på ett mysigt café.
Det har varit toppenväder idag, som att någon vill säga att det här är en bra dag.
På ett hånfullt sätt, här har du i ansiktet din jävel.

Nej, inget bra med den här dagen men jag har skruvat ihop lite möbler och städat bort en massa bråte.
Det börjar likna en rätt trevlig lägenhet vilket det inte har fått en chans att göra förut.

Imorgon laddar vi för en toppendag med roliga planer och i helgen kommer min nya soffa!
Jag ska få trevligt fikabesök på söndag också så det laddar jag för =)

Lite bilder tog jag idag;







Det är allt för idag, på återseende!


Inga kommentarer: