onsdag, augusti 22

Vad har jag gett mig in i?

Idag blev det lite mer hektiskt än jag planerat.




Klockan är halv två och jag vilar fötterna en stund innan det är dags att hämta hem gumman min från förskolan.
Hela morgonen bestod av att uträtta ärenden på stan och två besök hos husläkaren på Liljeforstorg.

Passade på att slänga mig in i solariet en sista gång innan bröllopet på lördag, jag är fortfarande blek men en nyans mindre blek i alla fall.
På väg ut därifrån såg jag att SATS lockade in folk med gratis medlemsavgift om man signar upp, så jag tänkte- varför inte?
Billigt och bra tajming, han som hjälpte mg ska tydligen stå med piskan i handen och se till att jag fullföljer mitt muntliga avtal om veckoträningen.
Jag är galet peppad, men samtidigt ängslig, har ju inte tränat på gym på flera år så det lär bli jobbiga veckor framöver =)

Vädret är inte det roligaste så vi håller oss nog inne idag igen, men imorgon när förskolan är stängd ska vi iväg med en annan dagiskompis på lite skoj.

Igår blev jag inkallad på jobb i tre timmar innan jag åkte och hämtade jänta, så tisdagen blev inte så effektiv som jag hade planerat. Det kompenserade jag för idag, jösses.
Skulle vilja gå och lägga mig i två timmar... men nu är det dags att hoppa upp på cykeln igen.

Hejhej!

Inga kommentarer: