onsdag, oktober 2

Oktoberfest?

Hej igen!

Oj, vad jag inte orkar blogga denna höst.
Nu är den i alla fall här på riktigt- halsduk/vantar/mössa på!

Eller varför inte citera Emilia;
"Regna ute- mysa soffan med mamma!"

Jupp, jag har lärt henne väl ;)

Imorgon slutar barnveckan och jag går mot en ny inte så hård jobbhelg. Försöker övertala syster att hänga med ut på lördag för lite vin.

Apropå vin så hittade jag rödvin 14kr/förp i Italien. De ska jag våga smaka på också!

Italien-resan var för övrigt riktigt trevlig, dock inväntar jag bilder från Micke så jag kan Visa vad vi gjort :)
Det tar en jäkla tid!
Men att komma bort var guld värt, jag fick tillbaka min resfeber med råge nu.
Vi hade +28 i snitt under dagarna och Italien är hyfsat vackert verkligen.

Om ett par veckor flyttar jag och har annat att se fram emot. Hösten kommer bli BRA mycket roligare i år!

Nu när Emilia har lagt klart sina pussel och krupit ner i sin säng, ska jag fortsätta med mina hundra andra saker här i hemmet.

Tjing på er!

Inga kommentarer: