onsdag, november 27

Träning

J
ag har kommit igång på gymmet nu och efter några pass börjar kroppen vakna till!

Ikväll värker det extra mycket, nu har jag trappat upp intensiteten och sista delen av året är redan bokad med högintensiva pass. Jag varvar olika sorters träning men fokuserar på styrka och spänst.

Det är sjukt roligt att äntligen komma igång- jag har laddat länge för att komma i fas med mig själv Just för att kunna ge 100%. Nu är jag i startgropen och mitt första delmål är att vara starkare fysiskt och piggare i kropp&knopp i juni 2014. Lagom till stranden, hoppsan..

När jag gick med i SATS förra oktober fokuserade jag på egen upplagd träning, men nu riktar jag om mig -i alla fall första halvåret!

Jag kurerar mig med avokado blandad i kvarg och honung- vek som en överkokt spaghetti men nöjd som fan!

Nu blir det Greys och imorgon kör jag 15h jobb. Heja mig!

Inga kommentarer: