söndag, februari 16

Barn+kalas

Igår var det Emilias dag.
Hon visste om det och väckte mig för att berätta att det låg paket bredvid henne :)

Hela dagen var hon glad och särskilt när hennes kompisar kom en efter en!
Hon åt totalt en halv tårtbit och jagade ballonger för fullt tillsammans med de andra tills de blev trötta och åkte hem.
Presenterna ville hon gärna ha, men vi fick truga henne att öppna dem, haha.

Jag tror faktiskt de andra hade trevligt,  alla är så snälla och trots den självklara röran fick folk plats härinne :)


Efter kalaset åkte hon hem med pappa och jag tog mig iväg till Marielle. Hon hade 25-årskalas som var riktigt trevligt som alltid!
Hon hade lagat mat som inte var från denna värld och de andra tjejerna var härliga att hänga med. Jag höll ut till närmare 2 innan jag låg hemma i sängen- jag skulle faktiskt börja jobba 7 nu på morgonen. Heh.

Helgen har helt enkelt varit bra, rolig, stressig och underbar.
Vissa saker sker samtidigt,  så det får man ta :)

Nu är det ny vecka på g och jag avrundar kvällen med min favvo-Melissa på Spotify.

Hejpåer! 

Inga kommentarer: