lördag, februari 15

Hjärtedagen

Idag fick vi besök av cheferna från en annan Coop-butik- även de hade hört talas om vårt nya sätt att lägga upp driften och ville se det med egna ögon.

Efteråt hade jag fått beröm först av deras team och även från mitt team Till dem, i hur jag styr fram arbetet.
Jag växer och försöker att inte vara mallig över detta. Men faktiskt.
Idag är jag stolt över mig själv :)

Självklart vet jag att det inte går att leva på gamla meriter- nästa gång ska jag leverera Ännu bättre.

Klockan är halv två på natten till den 15e och det har med andra ord varit en lång dag.
Klockan 06.42 klev Emilia in i världen för 3 år sedan och när vi vaknar väntar hennes present här vid sängen.

Hoppas vi tar sovmorgon..

Grattis till min älskade unge på trippeldagen!!!

Inga kommentarer: