måndag, februari 24

Tvådagars

Det var nog månader eller år sedan jag gjorde en tvådagars-fest senast.
Minns inte så noga.

Hela förra veckan gick jag med nåt i kroppen som gjorde mig förkyld och seg. Värre blev det mot helgen, men jag ville inte avboka mina planer för det!

Så i fredags hängde jag med ner till Stampen i Stockholm och hängde på en spelning. Det var riktigt trevligt och det blev sent, såpass att vi låg och sov i bilen till Uppsala efter 3 på morgonen.
Jobbet som började 8 gick faktiskt bättre än jag var rädd för och det fanns massor att göra som höll mig igång.

Ja och sen då?.. Det var ju mello på lördagen, klart man hänger med ut då!
Vi tog några gravöl på en pub pga att Linda Bengtzing röstades ut direkt från tävlingen (svenska folket är ibland rätt dum i huvudet) och en timme innan Flustret skulle stänga hoppade vi in och dundrade runt på dansgolvet.
Det var kul!

Rätt bakis och eländig hängde jag på till en kompis och såg när Sverige tog OS-silver mot Kanada. En pizza på det gjorde min dag helt ok.
Så helgen var bra, men min slitna kropp gav mig noll sömn till måndagen (idag alltså) och jag höll mig hemma från jobbet :/
Sov ikapp mig så gott det gick, men känns som jag skulle behöva 48h oavbruten vila egentligen..

Emilia kom hem igen idag!
Underbara unge.
Vi har lekt med kladdig lera som hon fick i födelsedagspresent. Det blev mindre lyckade muffins, rätt pilligt- men en bra syssla när jag inte är helt hundra i kroppen. :)

Imorgon ska jag på hudanalys..
Bävar lite, men det är något jag behöver göra verkligen. Huvva, vad ska hon säga om min slitna hy? :/

Nu har jag gjort iordning åt Emilia imorgon och fortsätter tvätta 07.00 imorgon så det är bara att ladda om tills dess..

Hejpåer!

Inga kommentarer: