söndag, april 27

Barnhelg

Söndag kväll och barnveckan är slut.
Jag vill dra tillbaka tiden, är aldrig nöjd med tiden jag har men så är det ju när man är med sitt barn :)

Trots att hon är tjurig och trotsig vissa stunder så går det inte att klaga!

Helgen har varit Varm och vi har varit ute så mycket vi kunnat mellan sömn och mat. Det var mulle-aktiviteter igår igen, vi kör 3 ggr till in i juni och sen får jag se vad vi hittar på innan hösten kommer.

Nu samlar jag krafttag inför Valborg- det blir Mycket jobb och kommer nog inte orka så mycket mellan passen.
Imorgon ska det vara värme-rekord ute sägs det, så jag lär ta ett glas vin efter jobbet!

Nej, helgen och värmen tog all min kraft.
Sängen drar, hej så länge!









1 kommentar:

mormor sa...

Vad mysigt det ser ut.Härliga bilder på en söt tjej.Ni måste ha haft det väldigt varmt o skönt i helgen.