måndag, september 10

En lista!

Har du...
Följt skilda världar? Nejnej
Sagt nej till ett samlag? Ja
Snott någons mobiltelefon? Ja, syrrans.. messade en kille och frågade om han ville gå på bio med henne =P
Varit medvetslös? Japp- däckad har väl hänt det med
Hånglat med nån riktigt ful? Det tyckte jag inte vid tillfället iaf!
Hånglat med fler än 50 personer? Ska man räkna?
Gjort nåt riktigt dumt? Hela jag är en dum-dum
Gjort nåt du verkligen ångrar? Hmm, jodå men varför älta?
Blivit full på ett släktkalas? Mammas 40-årskalas.. suck
Varit full i skolan? Nope
Blivit portad från en krog? Eeh.. =)
Varit full på julafton? Nej, men lite trög av alla små groggar man blir bjuden på
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Flera gånger
Slagit sönder en tv? Fjantigt
Önskat att du var det motsatta könet? För en dag vore kul!
Åkt ambulans? Japp
Gjort nåt riktigt olagligt? Jodå, ska man nämna nåt? Snattat..
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? Måste jag ha förträngt i så fall
Fått din mamma att gråta? Nej men bli gråhårig
Blivit polisanmäld? Nej
Slagit ner någon? Ja
Slagit någon blodig? Har väl hänt
Skämts över dina föräldrar? Ja =)
Skämts över din bästa kompis? Nån gång i fjortisåldern ja
Skämts över dig själv? Dagligen!
Ätit från en papperskorg? Nej,men sparat ett godispapper från en kille jag gillade!



Senaste personer som...
Sov i din säng: Jag och Lucas
Såg dig gråta: Tvn
Fick dig att gråta: Söt vovve som somnade in på tvn
Du delade en drink med: mig själv
Du gick på bio med: kompis
Du gick på stan med: Mig själv
Skällde på dig: syster
Skickade ett e-mail till dig: Henke, som tyckte jag var feg för att jag inte vågade säga hej på Magnus Betnér =(

Har du någonsin ...
Sagt ”Jag Älskar Dig” och menat det: Ja
Bråkat med ditt husdjur: Många gånger!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: borde jag ha kommit ihåg

Varit i...
Usa: Nej
Norge: Nej
Finland: Ja
Kina: Nej
Tyskland: Nej

Har fan inte varit nånstans..

Extra grejer...
Tar du droger: Nej
Vem hatar du verkligen: Jag ä´ inte bitter
Varit kär: Ett flertal gånger
Kör du bil: Jo, lite olagligt
Ha du ett jobb: Delikatess- brutta
Gillar du att ha folk omkring dig: Sällskapssjuk förutom när jag är hemma
Är du ett hälsofreak: Ena dan, godisfreak andra dan
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: suck, jaa
Är du ensam nu: Japp
Vill du gifta dig: Japp.
Vill du ha barn: Nån dag händer det
Vem tog din oskuld: Jimmy =)

De senaste 48 timmarna, har du...
Gråtit: Ja
Köpt någonting: Ja
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Ja
Sagt ”Jag Älskar Dig”: Nej
Velat säga till några att du älskar dem: Nej
Träffat någon ny: Dagligen, men bara massa okänt folk
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
Kysst någon: Nej
Haft sex: Nej

Senaste...
Låt du hörde: Josh Groban- Believe
Film du såg: Bridget Jones
Drink du köpte: Rödvin
Sak du stal: Har snott en gång, det var strumpor.. strumpor!!
Mat du åt: Hemgjord paj!
Frisyr: plattångad


Har du:
Digitalkamera? Nej
Telefon på rummet? mobilen
Könssjukdom? Verkligen inte
Husdjur? Elsa (hamster) och Lucas (katt) bra kombination!
Bra kompisar? Dom bästa
Tar du receptbelagda mediciner? Nej, jag är konstant störd
Vem vill du fika med just nu? Henke såklart!

Inga kommentarer: