torsdag, september 13

14 dagar kvar!

Ledig dag! Så skönt, särskilt då jag tjuvade till mig jordens sovmorgon. Dagens planer med tjej-träff blev lagd på is, trist men skönt med tanke på att vi skulle hålla till hos mig och jag börjar bli krasslig. Fick ändå en bra eftermiddag, efter att ha segat bort förmiddagen så skulle jag ut och äta med en bekant. Det blev inget fancy, vi åkte och tog en pizza och surrade bort lite tid. Treeevligt! Jag får mycket tips och hjälp med lägenheten av honom, skönt att känna någon händig person.. vi Lidströmare är inga hantverkare direkt. Kvällen försvann alldeles för fort tycker jag, det är väl så när man har mycket att styra upp med.
Helgen är väl det som man ser fram emot närmast annars, är mest sur nu för att de två jackor jag beställt och hämtat idag inte var snygga alls! Så tillbaka med er! Samma problem varje år, hittar aldrig snygga vinterjackor oavsett hur många butiker jag än går i.. är man för kräsen för sitt eget bästa?
Njae, nu ska man krama kudde och fundera över dagen som gått. Känns som man börjar göra något rätt, åtminstone känns det så långt inne i magen =) Härlig känsla!
Byyee

Inga kommentarer: