måndag, september 17

Så var helgen slut..

Den här helgen har jag fått ladda batterierna minsann. Temat har varit; barn barn barn. Jag måste erkänna -även för mig själv- att jag är väldigt barnkär. Har haft en mysig helg, den toppar många av mina senaste helger faktiskt. Kom upp sent på fredag kväll, for hem till Tina för att se på film och skvallra ikapp lite. Jösses, den människan pratade omkull mig totalt. Tror jag somnade runt halv fyra då hon fortfarande satt i sängen och surrade med mig. Dopet var på lördag lunch och efter dopet hade vi en myskväll hos dop-familjen. Det kom över lite folk och vi såg film, lekte med lilla busfröet Nova och hennes lillebror Jonathan. De fick så grymma presenter verkligen, blev lite avis! Morgonen därpå vaknade jag typ vid halv nio av att Nova ville leka och resten av familjen väntade ivrigt på mig så de skulle få frukost nån gång... Hann med att träffa mor och far under dan också men sen var det dags att åka hem. Hemma i Uppsala väntade en kelsjuk katt, en sur hamster, massa post och bäst av allt; min egen säng!
Att vänta på; torsdag! Hoppas den blir lika bra som senast! Vad är det kvar av min nedräkning då..? 10 dagar! Fyy, det närmar sig och nervös blir man ju!
Nej, nu ska jag äta lite glass, ciao!

Inga kommentarer: