torsdag, september 20

Torsdag igen!

Den här dan flög iväg, vaknade inte förrän halv två på eftermiddan så det känns som man har slösat bort en ledig dag på att ligga i sängen. Men Nu är man pigg.. åh vad härligt att de bästa serierna på teve har börjat!! Har saknat tjejkvällarna då man bullar ner sig framför tvn med desperata husfruar och grey´s! Igår var en sån kväll och det hann bli rätt sent innan man kom hem, därav sömntuta och seg hela dan blä.. Nu inväntar jag iaf med spänning på Ugly Betty så är hösten fulltalig.
Var ner och simmade en runda på eftermiddagen, så lite har man fått röra på sig. Kändes väldigt skönt, men orkade inte stanna på gymmet också. Har blivit så lat senaste veckorna, vart är solen, jag behöver energi! Blir nästan som en koala på vinterhalvåret. Minus all eucalyptus.. Annars har det inte hänt så mycket idag, suttit och sökt efter vettiga flygbiljetter till nästa vecka, men det är så dyrt. Jag är rätt snål av mig, ska nog chansa på en stand-by biljett, men då måste jag räkna med att få vinka av planet från marken i värsta fall.
Och mina torsdags-planer som jag sett fram emot grusades igår kväll, eller snarare att de blev förflyttade till helgen. Ska se till att jobba hårt på lördag så man kommer iväg nån gång.. det värsta är att jag blev erbjuden att jobba söndag förmiddag, jag brukar aldrig banga lite extrajobb men då hinner jag inte med nånting alls av mina planer..hmm.. Hade tänkt att passa på att shoppa lite på söndag också, vi ska nämligen ner till Sthlm och det är lite roligare att titta i affärerna där. Så ska nog säga nej till att jobba, om jag kommer ihåg imorgon hur man gör!
Nej, ska nog lägga mig i ett bad nu, så jag blir lite tröttare..
---6 dagar kvar!!---
Hejhej från en uttråkad tjej..

Inga kommentarer: