fredag, oktober 12

idol!

Ikväll var det en grym omgång! Daniel blir bara bättre och bättre, fast de flesta andra kommer strax därefter.. sitter efter idolkvällarna och lyssnar igenom originallåtarna på datorn som blivit sjungna under tävlingen. Ikväll har jag Elton John och Moulin Rouge feber! Fast det är knappast första gången, hårddisken är fullspäckad med just det temat hrrm.. fattar fortfarande inte vad som är så coolt med Amanda.. evelina och daniel är de jag väntar på att få höra, marie är kul hon med.. men de andra är skrattretande ojämna! jaja!
Har ruskigt mycket halsont och har varit febrig sedan i onsdags. Så det är slutligen dags antar jag, till slut fick han mig. Virusmannen.. den jäkeln kommer som sagt och jagar en varje höst, man kan inte vinna mot honom heller. Men jag orkar inte bry mig om lite sjukdom, ska hälsa på uppe i norr i helgen och mitt schema tillåter inga avbrott tyvärr. Ser fram emot att träffa pappsi! Han blev så glad över mitt körkort och jag vill verkligen ha tid med honom i helgen, har en liten överraskning med åt honom också! Nej nu ska jag gå och packa lite, äta lite glass för abstinensen och halsont(et?) samt tycka synd om mig över att behöva kliva upp kl 7 på en ledig dag. Vad gör man inte??

Trevlig helg, ta en glass och svälj..

Inga kommentarer: