måndag, oktober 15

Sweet Monday

En okej måndag har svept förbi, precis som helgen. Det får stanna vid Okej, jag har kämpat med halsont i flera dar nu, känt mig seeeeg och sömnig. Idag har jag inte orkat med mycket, bara varit ner på stan och fikat en stund med en kompis och tränat lite.. var kanske inte det smartaste att vara ute och springa idag, men känner mig så taggad att jag kommit igång på allvar med träningen. Vara sjuk, det är för amatörer..
Helgen kom och gick så fort bara, hann knappt med att hälsa på familjen. En kul grej var att jag hann träffa Anna, en vän sen länge men vi har inte haft tid för varann på några år. Så vi passade på att gå ut lördag kväll, hade nog släppt loss bättre om jag inte känt mig halvsjuk. Men minst 90% av den kvällen var vi på dansgolvet, det var längesen och skitkul! Vi hann med att träffa lite folk på nån fest innan vi drog in till stan, mötte senare upp dem så det blev en bra kväll. Söndag var inte lika festlig haha...
Kom just på att jag gick med på att bli intervjuad av några universitets-studenter angående mitt jobb imorgon. Det är lite farligt att bo i en studentstad ibland, alla kan användas som byten i studenternas olika projekt. De ska intervjua ca 6 pers hos oss och minst en TIMME per intervju.. snark!
Ser fram emot Torsdag och Lördag, i alla fall inte morgondagen!
Nu står klockan på Sova så det är väl dags att träffa J. Blund, alltid lika trevligt..
Hejhej från en trött tjej

Inga kommentarer: