söndag, oktober 21



Jobbhelgen är över, den blåste bort.. blev övertalad att följa med ut på kåren efter jobbet igår. Ungefär 0,01 sekunders övertalning krävdes, jag var så sugen på att öppna mitt nya vin.. hittade nyss ett gäng märkliga kort i mobilen efter gårdagen, här ser iaf jag och syrran ovanligt fromma ut. Vilka svärmorsdrömmar!
Var rätt kul att komma ut och shaka lite, träffa trevligt folk men jag är ärligt sagt för gammal för att rulla hem kl4 på morgonen. Min toffliga sida har iaf fått ut sitt idag, har bara varit hemma och myst. En till kärring-grej är att jag har börjat Brodera haha. Hittade några snygga tavlor som skulle passa så bra här, med text och allt..
Ångrar lite att jag inte gick på nya konserthuset igår för att lyssna på Patrik Isaksson & Sarah Dawn Finer =( de började ju sin höstturné igår och det var så längesen jag lyssnade på Patrik Isaksson live. Det var tydligen bra! Jaja, man kan ju alltid åka ner till huvudstaden om man skulle ångra sig, det praktiska är bara att konserthuset ligger granne med mitt jobb..
Nu ska jag ner och tvätta, så man får lite frisk luft och en promenad. Jag har läst att det ska vara nyttigt.
Tjing!

Inga kommentarer: