måndag, oktober 29

Nu har man varit uppe med tuppen och Tvättat på ens lediga dag.. Sett lite på nyhetsmorgon med kaffe i näven har jag hunnit också. Det är en typisk ledig dag med regn och rusk, huvva..
Har hunnit med det klassiska tvättstuge-grälet, för första gången startade jag det! Hittills har jag avskytt att bråka med folk jag inte känner, men den här kärringen gick över gränsen! Hon hade dragit ur all min blöta tvätt ur torktumlaren och stoppat in sin egen, eftersom hon "hade en tid att passa". Gissa om det brann i mitt huvud.. Blev så förbannad, hon hade otur att gå ner när jag fortfarande var kvar där. Det slutade såklart bra, hon bad om ursäkt och tog bort sina kläder men ändå! Att hon tafsar runt på mina grejer gör mig inte gladare och det sa jag! Respektlöst!! Kärringjävel.. Hon bor tre dörrar från mig haha..
Nej, nu ska jag ta på mitt happyface och gå ut i skogen med syrran och Chester. Ut i regnet och bränna lite fläsk! Ciao!

Inga kommentarer: