onsdag, december 12

Gynning din härmApa!

Komma här och stjäla min titel!
Min otroligt originella, helt eget påtänkta bloggtitel blir snodd av den blonda virvelvinden från Skåne. Hur ska man reagera på det? Glida med och riskera att bli tagen som en dålig kopia.. Eller= ställa mig i en gratisblaska och gråta ut a´la Linda Bengtzing över den dåliga behandlingen? Humm, jag tycker ju annars att Gynning är rätt skön, idag kallade hon Linda Rosing äcklig haha! Men jag måste ju dra en gräns nånstans ändå..
För att förklara det otydliga så ska allas våran Gynning få ett eget program på 5an och prog.namnet rimmar på min blogg..
Nä, det här ska inte bli en kändisblogg, nu har jag dessutom gett henne gratisreklam!
Kan istället nämna att ibland är det kul att känna folk som har kontakter och på eget bevåg gärna vill hjälpa en(mig) med saker. Det löste sig ännu bättre med hyrbilen som jag ska ha i Sundsvall över jul, fick kompispris på ett annat ställe och fler dar att ha den. "Det är en stor modell, går det bra?" Jaaaa tack, jag älskar att köra vrålande monster! Okej, lite synd kommer det att bli om min katt, den utsatta passageraren, men det han inte vet i förväg..
Ser för övrigt fram emot en bastu-fest med massa öl nu på fredag! Inte ofta man ölar i bastu nuförtiden, ska bli avslappnat och kuuuul. Jag kommer säkert vara lika avslappnad när jag ska på jobbet dan efter.
Har inget annat att tillägga tror jag.. jo att jag blev väldigt besviken igår morse på vägen till jobbet. Satt på bussen och skulle lyssna på lite radio då jag upptäcker att mina gummipluttar till handsfreen hade lossnat- båda två. Nähepp, tyst och trist morgonresa blev det. På bussen hem igen hamnade man nära ett högljutt, drygt diskuterande brats-gäng.. efter några minuters oavsiktlig och plågsam tjuvlyssning fick jag nog och försökte försiktigt skruva in de vassa hörlurarna i öronen. Det gick sådär..
Nu har jag garderat min väska och jacka med extrapluppar ifall något liknande skulle hända igen. Ve och fasa.. hade jag brytt mig så skulle jag kunnat bjuda på några inlägg till tjuvlyssnat.se men.. naaaaaaaa.

Nu blir det ett bad och en säng, kram på er!

Inga kommentarer: