söndag, december 9

Krama mig

En av alla kampanjer som pågår.. Kramkampanjen! Skulle kunna vara ett lyckat koncept, tänk dig bara att få krama en riktig pudding för endast 20:- och samtidigt göra en god insats! Så tänkte Röda Korset och skickade ut lite folk till oss i helgen för att håva in de stora pengarna. Men så skickar de två äldre, lite väl skröpliga personer som blev utmattad av att stå rakt upp och ner och skramla med bössan. Jag led med dem, för de var så söta och försökte så gott de kunde men.. sitta på en stol och jämra "kramas- kramas- gör det för de fattiga" till förvirrade kunder hjälper föga.

Nu är julbilen bokad och klar i alla fall, jag får ha den en hel vecka för ett bra pris så Tjohoo för det! Det enda som saknas nu är de sista julklapparna.. det drar ihop sig, jag får ta mig i kragen nu faktiskt. Har ju varit ledig flera dar så det är rätt illa pinkat av mig än så länge. Skam den som ger sig, det är inte direkt så att jag har många att köpa till. De som ska få julklappar är däremot helt omöjliga att köpa till..

Som avslutning vill jag bara tillägga att ingen kan se söt ut sovandes med ögon och mun öppna med tungan utanför. Och min katt är inget undantag. När jag vände mig om nyss såg jag Ondskan ligga där. Jag tog ett kort som bevis och nu är Lucas skitsur på mig bara för det..







Nu ska jag gå och försöka fösa undan allt godis jag smällt i mig.. ingen lätt match.

Kram på er alla! (glöm inte tjugan)

Inga kommentarer: