söndag, december 16

Lite sliten är man efter den här helgen. Såpass sliten att jag glömde nycklarna i dörren när jag kom hem från jobbet igår, nu på dan for jag runt härhemma i ren förvirring innan jag hittade dem- efter lång tid av letande och svärande. Tur man bor i ett bra område, annars hade jag ju kunnat få oväntat besök inatt eller nåt..
Fredagskvällen var kul, blev övertalad att hänga med på bastuträff fast jag kände mig rätt färdig efter jobbet. Inte hade jag hunnit äta mat tills jag kom dit så de där ölen satte sig där de skulle, tyvärr. Runt halv tre på morgonen ledsnade vi på bastun och trängde ihop oss i ett studentrum för att sova lite. -för mig betydde det ca två timmar eftersom jag skulle jobba igen kl 7. Ibland blir jag imponerad av mitt sätt att planera.. men sova kan man göra när man har tråkigt och tempot på jobbet var högt från start! Idag däremot har man varit rätt lam, trycker i mig äcklig snabbmat och gör halv sju.. Ska faktiskt ner och tvätta lite nu, vilken höjdpunkt på dan......
Kramkram från en tråkig liten dam

Inga kommentarer: