tisdag, december 18

Insnöad åsna

De här dagarna tar kål på mig! Sitter begravd på kontoret i papper med beställningar, prislistor, statistik, produktinfo.. you name it. Hinner knappt gå ut och säga hej till kunderna längre.. Den här veckan får gärna komma och gå snabbt, alla trådar innan jul har inte rätats ut och jag funderar starkt på att celldela mig.

Lyckades faktiskt försova mig för nån dag sedan utan att än idag fatta varför.. vaknade av att jag kramade mobilen(väckarklockan) i handen. Skulle egentligen upp kl 5 och klockan stod på 07.57 Fattade ingenting.. och att komma två timmar sent till jobbet var för mig ovanligt och amatörlågt. Inte för att någon vart sur, de fick ju någon att retas med en hel dag så det bjuder jag på! Eftersom de aldrig kommer att få uppleva det igen..
Har inte mycket mer att bjuda på, förutom att skryta över att mina julklappar är inköpta och klara. Fick dessutom jättefina julklappar av min chef, han är för generös mot oss! Vi tycker att julfesten räcker långa vägar, men sån är han.. alltid lika go.

Efter att inte haft mottagning i mobilen inne på jobbet en hel dag är inge kul.. att då flera sms ploppar fram på en gång när man slutat ger en lyckokänslor som man vore 13 igen.. så läser man "Kan du skicka en bild på dig? Jag lägger ett pussel på en åsna och en bit av röven saknas."

Med de vackra orden säger jag Tack och Godnatt för denna gång!

Inga kommentarer: