onsdag, december 19

Ertappad med handen i syltburken

Ska man inte ta till sig av det som sägs?

Vilken näsbränna för dem.. och att bli filmad och utlagd på riksnyheterna, vad stolt mamma ska bli.
Tyvärr har de fått resterande Ica-butiker i Uppsala(minst) emot sig, inte lite förbannad blir man när de inte kan sköta sig fan en gång. Spelar ingen roll hur väl vi andra sköter oss, när det finns rötägg som ger alla dåligt rykte.

Nåja, inte har jag energi kvar för ilska, idag var en bra och rolig dag! Mycket blev gjort och ska bli skönt att vara ledig imorrn!
Då ska jag börja packa och förbereda inför resan upp till Sundsvall, städa iordning lite inför julmiddag som blir här i helgen och imorrn kväll får jag besök av en kompis.
Nog hinner jag med en hejdundrande sovmorgon innan allt detta?
Klart jag gör.. same procedure as every Thursday my dear friend. (Grevinnan och Betjänten red. anm.)

Nä, nu blir det god mat och lite soffa. På återseende!

Inga kommentarer: