söndag, december 30

Mitt 2007

Nu närmar sig slutet, så en tillbakablick på året är alltid trevligt. Här är en enklare summering av vad som hänt mig i år;

*Flyttade två gånger
*Satsade på ett distansförhållande, denna gång i Sundsvall. Höll i 3mån typ.
*Skaffade lilla Elsa, strax därefter fick jag även tillbaka min katt. Äntligen!
*Gjorde lumpen
*Skaffade körkort
*Fyllde 25!

Även i år har man satt sig i knasiga/häftiga situationer, träffat härliga nya människor, gjort någon glad eller ledsen och själv upplevt dem. Men mycket med det här året toppar 2006, lätt!
2007 har känts milslångt och jag har fått vara med om mycket, men det räcker fint med en lättare överblick här!

Och för att summera vad man hunnit med fram till milstolpen 25, så är det en del ändå. Jag har gått igenom alla civilstånd -förutom änka- lärt skilja på vad som är bra för mig som person, att strunta i hur andra lever sina liv och bara köra mitt race. Och det är mycket jag vill göra! Nu har jag märkt att det inte är omöjligt =)
Skaffa familj och rota sig är riktigt fint, men än ringer inte min klocka och har aldrig haft ett så roligt singelliv som nu. Så nu kan alla sluta fråga! Haha..

Ser fram emot imorgon kväll, det blir middag med vänner och bekanta och vi ska ha så mysigt! Inte så mycket mousserande vin till mig dock, den här toffeln jobbar på nyårsdan.

Gott Nytt År på er ALLA ~Kram~

Inga kommentarer: