torsdag, mars 13

I väntan på något bättre

Lediga dagar, vad ska man med dem till när man inte hinner någonting?

Klev ändå upp i schysst tid imorse, klockan 9! Det var en kraftansträngning, måste jag tillägga. Att börja dagen med en skogspromenad är rätt uppfriskande också!

Har i alla fall hunnit shoppa idag, hittade 2 byxor 4 tröjor och en bikini!
Det ska börjas i tid.. Ja det blev gardiner också, fina men kläder är roligare att köpa!
Nu kan jag dessutom börja använda min nya vårjacka som jag köpte för snart två veckor sedan.. dagen efter jag hade hittat den blev det pisskallt väder så har mest bara hunnit titta på den. Den är supercool!

Sen har jag ett dilemma, fick veta att vi har firmafest den 6e juni! Det är samma dag som återföreningen är uppe i Sundsvall och jag har väldigt svårt att välja hur jag ska göra.
Börjar bli lite sur på dessa dubbelbokningar, firmafester är Alltid samtidigt som något annat kul. Nu sist var det ju på min 25-årsdag, gjorde mig inte särskilt glad!
Men samtidigt..
Det ska krävas mycket för att man ska missa en firmafest, de är sjukt roliga och påkostade. De som missat dem har grämt sig mycket. Och jag har ännu inte missat en enda..
Däremot vore det roligt att åka upp den 6e, har ledig helg också så det skulle klaffa så fint.. skitval man ska behöva ta. Hade det varit två dar bredvid varann hade det här inte ens varit något problem.

Fick bekräftat idag att jag jobbar hela påsk-helgen, så girigheten vinner över familjeträffen!
Men pengar blir det och har snart min resekassa klar, jag tycker nog att det är värt att jobba häcken av sig en helg =)

Nu ska jag njuta av idolen Gordon och hans temperament!

Kraaaaam!

Inga kommentarer: