onsdag, mars 12

Lill-lördag

Ångesten har lagt sig rätt så bra efter helgen, fick några ruggiga flashbacks de här senaste dagarna dock.
Hade träffat en skaplig skara kollegor ute på stan fick jag veta haha..

På fredag ska man på dejt minsann, ett resultat efter utgången så vi får väl se hur det går!

Till helgen blir det bandyfest och jag glider väl med där på ett hörn, sedan blir det schlager 100% lördag kväll!
Älskar verkligen när folk spyr galla över detta fenomen, som att vi schlagernördar är från en annan planet. Hahaha..

Ju mer jag hör folk som inte fattar sig på schlager, desto mer oinsatt och tråkiga verkar de vara!
Kanske inte Alla inte är en grå mus bara för det, men ännu har jag inte blivit överbevisad! Snarare tvärtom!

Mår så bra precis nu, hade en härligt högljudd dispyt med en kollega idag!
Det växte och blev bråk på hög nivå, jag fick verkligen fram alla elaka ord jag behövde få ut ur systemet och hon var ett tacksamt offer.
Får man skriva så?
Det var på gång sen ett tag och hon behövde bli uppläxad.
Efteråt mådde jag sååå bra, skönt att få reda upp hennes slarv och nonchalans!
Och det är aldrig fel att få ut lite aggressioner heller, haha! Verkligen inte likt mig, men var väl lite av en pms-kossa idag.

Påsken är i antågande och snart fyller även min lilla bitch Tina år! Då åker jag upp och firar henne, vare sig hon vill eller inte! Iofs sade hon nyss att jag inte hade något val...

Det här inlägget hade inte det minsta med lill-lördag att göra, eftersom jag fortfarande är på detox! Men gillar ordet bara..

Kan avsluta lite menlöst med felstavade ord som jag hoppas utrotas i vårt skriftspråk


-andvända
-rengörning
-lungt


Kommer säkert en uppföljning på denna idioti..

Nu ska jag krama kudde!

Inga kommentarer: