söndag, mars 9

Stackars mig

Är så sjukt sliten..
Sov några enstaka timmar torsdag natt, sen dess har jag hållit mig vaken fram till nu!
Har varit lite galej i helgen, så jäkla osmidigt av mig att envisas vara med när man har jobbhelg!
Var ut igår och hade kul ute på Uppsalas dansgolv.. efterfesterna sträckte sig fram till kl 10 imorse då jag åkte hem, bytte om och åkte direkt till jobbet.
Arbetade ensam i åtta timmar och hela jag var väldigt osammanhängande. Fattade inga skämt, hörde knappt vad folk sa och gjorde inte alltför många knop.
Men det var faktiskt värt det! Sova kan man göra när man har tråkigt =) (fast inget skulle få mig att säga den meningen i eftermiddags)

Dopet igår var så fint! Och kyrkan i Gamla Uppsala var mäktig, är alltid lika fascinerad av kyrkor de få gånger man travar in i dem.
Nu har jag dessutom fått tillbaka bebissjukan, lilla Signe som döptes var så snäll, charmig och lugn hela tiden. Jag vill också ha en sån...!

Har inte bloggat på ett tag men jag orkar inte sitta upprätt längre. Chipsen är slut också..
Som syster skulle säga -Sova, kanske?


Adjö på er, hoppas er helg varit lika kul som min!

Inga kommentarer: