onsdag, april 23

Fy vad trött jag känner mig. Går dagen lång lite halvsömnig, men på natten kan jag fortfarande inte sova!
Nu sist låg jag klarvaken fram till 4 och skulle upp 5.. blir rätt sur på mig själv då!
Hoppas trenden vänder, jag har verkligen inte vänt på dygnet iaf, känner mig bara lite urvattnad.
Semestern är på ingång och det tackar jag för, känner mig rätt fast i spåren efter en lång vinter.
Tyckte därför det var dags för ett löneförhandlingsmöte!!
De ska man ha med jämna mellanrum och idag kände jag mig extra kaxig.
Kändes bra efteråt!

Apropå jobb så fick jag oväntat möte idag, ångest ångest ångest! Haha oh my..

Men vad kul det var, kunde inte riktigt göra mig osynlig heller
- hur många gånger på sistone har jag inte velat vara det =P

Vaaarför ska alla handla just i Vår butik??
(Det kan jag iofs redan svaret på)

Imorgon är jag torsdagsledig i vanlig ordning, vi fick en bunt fribiljetter till Gastro Nord-mässan så ska dit över dan imorrn med en kollega.
Älskar mässor, det är också ett bra vårtecken!

Fast just nu kryllar det av vårhärliga människor.. hade ett par som skulle beställa en uppläggning av mig idag- mitt i allt börjar de hångla!
Men va fan liksom.. sååå kär kan man inte vara, show-offs!!
Jag väntade lite snällt och generat tills de var "klara".. dagens ungdom.

Det är vårmässa i Sundsvall i helgen också, känner mig rätt sugen på att åka dit.
Sen träffar man alltid lite folk i vimlet, känner mig mest mingelsugen tror jag! Översocial kanske..

Sundsvall blir det, men bara för en kort visit då jag ska fira en kompis på fredag. Fast jag är inställd på att bila upp, har redan bokat min favoritmodell.

Och då blir det tyvärr lika festlugnt som senaste festen förra helgen= En trött nykter Veronica stapplar hem halv två på natten.. jag ville ju ut och dansa!!

Ska göra ett sovförsök nu så man är förhoppningsvis utvilad till matmässan imorgon.
Den har jag sett fram emot!

Kraaam på er! ..och sov gott ni som kan för bövelen

Inga kommentarer: