torsdag, april 24

Gastro Nord

Hemma igen efter en lååång dag på matmässan i Älvsjö.

Som vi har glufsat i oss mat, choklad, glass och några glas vin på det!
Egentligen börjar vinmässan imorgon men en del företag hade passande nog köpt eget vin att bjuda sina kunder på.
Väldigt smakligt gjort tyckte vi.
Det är en helt annan känsla att gå på mässa för fackfolk, vilken service vi fick av de företag som kände till oss.
Vi fick vip på flera ställen och efter ett tag förstod vi att vi sågs som en viktig kund av företagen som var där. De som inte redan hade oss som kund skulle envist vilja värva oss.. Uppsala i sig ses som en stad att satsa på.
Så nu fick man dra med sig en massa skit hem och alldeles för lite smakprover, det åt vi ju upp på plats!

Hade fått en avi när jag kom hem, så drog ner till affären för att hämta ut boken jag väntat på.
Men jag hade fått 7 st på samma gång!!
Det var böcker på fem kilo vardera så gissa om jag var svettig och krokig när jag väl var hemma.
Jäkla skitföretag, ge mig en cykel om ni ska hålla på såhär..

Nu är jag lite speedad efter konstig mat och allt sockerintag så ska ner till tvättstugan en sväng och sen städa upp lite inför helgen.

Ledig i tre dar, det kommer inte sitta fel den här gången heller!

Ciao!

Inga kommentarer: