torsdag, maj 29

Jag vänder ryggen åt jobbet i en halv dag och vad händer?

Jo, drama!

Nån stackars byggkille råkade smälla till en sprinkler när han skulle flytta en väggdel.
Givetvis sprack den och vattnet bara forsade ut!

Det är 300 l/sek vi talar om- ett smått kaos utbröt bland folket..

och jag missade det!!

Satt på jobbmötet ikväll och diskuterade det bland mycket annat- vi fikade och skvallrade större delen av tiden.

Bara en vecka kvar till firmafest och det känns i luften!
Folk är laddade till tänderna- båttur med dans och gotta glidandes längs fyrisån.

Sen blir vi avputtade på Skaris där vi ska fortsätta dansa, äta och skämma ut oss inför varandra.

Skoj!

Hur vi tar oss hem är upp till var och en..
jag har då aldrig varit med om det förr!

Ett sätt att få oss att stanna natten ut kanske?



Var åtminstone ledig första halvan idag, så då passade jag på att åka ner till Solna en sväng. Det var fint väder, lite folk ute och jag hade bra sällskap.

Det är inte varje dag man är i huvudstaden heller, men börjar komma ihåg hur smidigt det är att ta sig fram härnere. Sundsvall ligger i lä minst sagt.

Hälsade på en kompis efter jobbet som fyllde år, lite kaka fick man också- tacktack!

Pizza till lunch, smörgåsar till middag och kaka till kvällsfika..
Behöver jag säga mer?

Fick en jättefin sommarpresent av jobbet idag..
jag tror jag tackade för den?

Jaja, lite tvätt och en skvätt sömn så har den här dagen blivit avklarad.

Tack för mig!

Inga kommentarer: