onsdag, maj 28

Resfeber Del II

Röd i fejan är man idag, tjusigt värre.

Satt nere vid ån efter jobbet med några kompisar, var så skönt ute att man inte vill gå hem.

Men jag ville inte missa När&Fjärran ikväll-
det var ett Florida-reportage där Dogge och Tobbe Trollkarl roadtripade sig igenom staten.
Precis som vi ska göra!

(Okej vi ignorerar att jag var social som en apa för en sekund-
dissa folk för tv?)


Nu har jag resfeber igen, det är sjukt lång tid kvar innan september-
samtidigt som man inte vill att sommaren ska svepa förbi såklart.

Fem veckors semester totalt, det är personligt rekord..


Just nu sitter jag mest som på nålar eftersom min katt varit borta lite väl länge.. när jag klev av bussen ikväll såg jag nån som hoppade ur sin bil mitt i vägen och petade med nåt djur.

Det var en bra bit bort så jag såg inte men.. nä sitta såhär och inte veta?

Han ligger säkert och sover i busken som vanligt, jag kan vara nojig för mindre.

Men för säkerhets skull ska jag koppla Elsa och gå skallgång- hon är lysande på att spåra den lilla hamstern.





Ta vara på värmen nu, den är på ingång!
Kramkram

1 kommentar:

Anonym sa...

alltså allvarligt, kopplar du din hamster? så otroligt vidrigt beteende... Du har kanske hört talas om djurmisshandel? Du står på djurens rätts most wanted lista - bara så du vet!!
PS: Du får säga till Elsa att sluta ringa och gråta på nätterna... Chester behöver sin skönhetssömn.. Tjing!