söndag, maj 18

Vad tiden rinner iväg.

Nyss var det fredag och jag stressade för att hinna med förberedelserna inför helgen + så hade jag sovit för lite pga jobbtiderna och visste dessutom inte om jag skulle hinna tvätta jobbkläderna.

Nu är helgen för alltid försvunnen, förbrunnen av lågor..
ja ni fattar.

Segade runt på jobbet, det var vansinnigt lugnt och långtråkigt bägge dagarna.
Åkte ner till pluttiga Enköping på lördan och nu är man hemma igen.

På samma plats som sist, mindre stressad iofs.

Varenda gång jag ska packa för nånting så river jag ut Hela garderoben sökandes efter nåt trivialt plagg, geggar runt allt på golvet och tänker stressat "det där tar jag hand om sen".

Jaha men det är "sen" Nu!

Har sorterat upp det mesta så fint - rätt meningslöst då jag säkerligen tänker riva ut det igen på fredag.

Har hyrt bil och åker till Sundsvall för att fira pappa som fyller år.
Det är även Morsdag på söndag, så två flugor på en smäll..

Det finns med andra ord inga skäl tunga nog att Inte åka upp dit!

Däremot kan jag inte reda ut i mitt struliga sinne hur jag ska göra den 6e juni.

Alt. 1 Klassåterförening i Sundsvall som kan bli skoj- mycket folk iaf!
Nästa återträff kanske "bara" är för min klass, den här gången ska hela Sundsvall braka samman.

Alt. 2 Firmafest för ett sextiotal sjukt härliga människor som jag umgås med dagligen- vi ska till Skaris och bli bjudna på en härlig kväll!

Blir galen på att jag inte kan bestämma mig.. är det såhär velig man Egentligen är?

Ska vila upp mig lite, är mitt uppe i en 6 dgrs-vecka.


Kommer jag inte med ett beslut de närmaste dagarna om mina tråkiga planer 6e juni så är det för att jag dissat båda.
Helt enkelt.
Hatar att välja, hatar att dubbelbokas.

Nu ska tanten sova, kram till alla som jag vill ge en till!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som du har att riktigt i världs problem tycker jag men de är säkert jättejobbit att välja vilken fest du ska på själv har jag varit på klassfesten å den skulle jag aldrig vilja missa såhär i efterhand men de är ju jag

Anonym sa...

Pluttiga Enköping va? tss...