tisdag, juni 17

God kväll!

Ja, mina planer på att göra något roligt igår gick om intet.

Jobbade "kort" dag (bara 7 timmar hehe)
Gjorde några ärenden på stan inför midsommar innan jag åkte hem- helt slut i kroppen.

Pysslade lite hemma med tvätten innan jag var tvungen att kasta in handduken.
Men dock hann jag anmäla mig på en kurs som jag ser fram emot rätt mycket!

Så lite hann man väl med.. men ja. Man var ingen påse godis igår direkt.


Idag däremot hade jag energi i överflöd efter jag kommit hem (efter vanligt 11h pass) så jag passade på att ta spåret i skogen ett extra varv.
Det kändes efteråt, man är ingen elitidrottare direkt!

Midsommarplanerna är räddade och det ser ut att bli bra.
Ingen båt eller stuga detta år men vi har nog kul ihop i alla fall.
Räknar ner till fredag =)

Semester på ingång och detta år ska jag bojkotta Sundsvalls egna traditionella GatuFest.
Det känns helt rätt, efter att ha rännt på den i alla år så börjar den bli sunkig. Det var bättre förr!

Kan inte fatta att jag just skrev det där..

Men nu är det sovdag som det alltid verkar vara-

~På återseende~

Inga kommentarer: